Monday, January 28, 2008

Pengumuman: Hantar segera..

Salam..ini adalah url tetap kita. http://edisibestari.blogspot.com . Harap semua dah maklum dengan perkara ini. Emm...pasal artikel tu, you all dah boleh mula hantar artikel yang dah siap. Kalau boleh sebelum masuk bulan 2 nanti. You all ada lebih kurang seminggu je lagi. Pastu, bila suma dah hantar, insya-Allah, admin akan siapkan/edit secepat mgkin untuk ditunjukkan artikel tu kat Ckgu Wan sebelum raya cina ni. Harap semua cepat2 siapkan tugasan masing2.

Pasal artikel2 tu, ada yang tanya panjang mana. Tak kisah, asalkan info tu kena dengan skop IT kita ni. Kalau panjang pun tak pa, admin akan cut sebahagian drp artikel tu dan selebihnya atau sepenuhnya artikel tersebut akan di'paste' ke blog ni. Tujuannya supaya you all semua lebih bebas utk berkarya atau berkongsi ilmu. Lagipun, nak letak semua dlm risalah tu mmg la tak muat. Insya-Allah, you all akan diberi kelayakan utk jadi moderator blog ni. Tulis la sepuas-puasnya.

Lagi satu, design edisi bestari akan disiapkan dalam beberapa hari lagi dan akan di'paste' kat blog utk dipilih yang mana sesuai. So, slalu la update dengan blog ni yer!

No comments: